Антикорупційний сайт Анатолія Бідзюри "Красти не можна"

Вівторок, 17.10.2017, 04:52

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Головна » 2017 » Березень » 19 » ДЕБАТИ У СУДІ ВОЛОДИМИРА-ВОЛИНСЬКА 2. 02. 2017 РОКУ (МОЯ ПРОМОВА)
10:13
ДЕБАТИ У СУДІ ВОЛОДИМИРА-ВОЛИНСЬКА 2. 02. 2017 РОКУ (МОЯ ПРОМОВА)
Високий суде! Ваша честь! Сьогоднішній мій позов, який знову, і вже вдруге, відмовилися розглядати судді Нововолинського міського суду, взявши самовідвід у повному складі, є до смішного простим. Як і попередні мої судові претензії до Нововолинського виконкому, міської ради, міського голови Віктора Сапожнікова і його заступників. Єдине, чого я добиваюся у численних судових процесах міст Львова, Володимира, Нововолинська та Іванич від місцевої влади Нововолинська, ось вже більше як півтора року – це безумовного виконання законів та Конституції суверенної держави Україна. Виконання щодня, щогодини і щохвилини – так, як і присягали найвищі керівники міста територіальній громаді, йдучи на посади. Тобто – правди і прозорості у їхніх діях при здійсненні ними своїх службових повноважень при розподілі комунального майна та бюджетних коштів міської громади. А також оприлюднення публічної інформації про це, за період 2007-2016 років на офіційному сайті Нововолинської міської ради та у комунальних ЗМІ із подальшим їх щоденним розміщенням для інформування виборців. Про це я й просив у своєму інформаційному запиті від 20 травня 2016 року. І на який отримав брехливі письмові відповіді, (всіх - 2) які фактично означали відмову на запитувану мною інформацію. Обидві були підписані першим заступником міського голови А.Сторонським за однаковими №№ 02-82\24 від 30 травня 2016 року та від 14 липня 2016 року, що теж, мабуть, є порушенням закону. Такі дії Нововолинської міської ради, її виконкому, міського голови В.Сапожнікова і його першого заступника А.Сторонського, що виконують у нашому місті функції держави, є протиправними. Тому що ця інформація, згідно «Закону України про доступ до публічної інформації» є відкритою і не належить до конфіденційної, секретної чи тільки для службового користування. Мало того, у цих відмовних офіційних документах від місцевої влади, йшлося про недостатню кількість повноважень міського голови та законних підстав для дій міського виконавчого комітету, щодо зберігання і поширення запитуваної мною інформації про тих осіб, які отримали квартири, майно та земельні наділи, що нещодавно належали нам - членам територіальної громади Нововолинська. «Закон України про доступ до публічної інформації» (стаття 15), говорить, що стосовно інформування населення про передачу земельних ділянок, квартир тощо, із комунальної чи державної власності у приватну (оренду), а також розміщення відомостей про це, не може бути обмежень у доступі. Це стосується, зокрема, копій документів, їх публікацію про передачу чи продаж комунального майна, умови отримання цього майна, ціни продажу, вартість оренди, прізвищ, імен та по-батькові фізичних осіб, або повного найменування юридичних осіб, яким це майно надається, продається дарується тощо, за невеликими винятками. Отже, посилання на це, у відписках на моє ім’я є надуманими і, більше того, злочинними. Це словоблудство, Ваша честь! Це ігнорування норм Основного Закону. Це порушення моїх та членів територіальної громади м. Нововолинська, конституційних прав і свобод! А також, численних міжнародних правових актів ратифікованих Державою Україна. Це порушення прав людини врешті-решт. У статті 19 Конституції України, яка має норми прямої дії зазначено, що органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі повноважень та у способи, що передбачені Конституцією і законами держави Україна. Так, стаття 57 Конституції гарантує, що нормативні акти, в обов’язковому порядку мають бути доведені до відома громадян, у спосіб встановлений законами України. У тій же статті стверджується, що нормативно-правові акти, які не були доведені до відома населення є нечинними. Стаття 59, пункт 5 «Закону України про місцеве самоврядування, який мав би бути біблією для місцевих владних бюрократів, і яким територіальна громада м. Нововолинська висловила високу довіру взявши на їх роботу, зобов’язує оприлюднювати всі рішення нормативно-правового характеру, що прийняла рада чи міськвиконком, і які набирають законної сили зі дня їхнього офіційного оприлюднення. Таким чином, як вбачається, всі неопубліковані у ЗМІ та на сайті ради рішення Нововолинської міської ради та її виконавчого комітету є недійсними. Крім того, та ж стаття 59 у пункті 11, того ж «Закону України про органи місцевого самоврядування», безумовно і гарантовано зобов’язує місцевих службовців доводити всі акти органів місцевої влади, і навіть документи підписані її посадовими особами, зокрема й міським головою, до відома всього населення. А на вимогу громадян (та ж стаття 59, п. 11) всі службовці, мають надавати їм, навіть, копії нормативних актів, що були прийняті органами і службовими особами місцевого самоврядування, і розпорядження міського голови у тім числі. Ваша честь! Високий суде! На мою думку всі ці порушення у міській раді Нововолинська, її головою В.Сапожніковим та його заступниками були зроблені із однією-єдиною метою: хаос, каламуть, відсутність прозорості, злісне несприйняття та невиконання статей Конституції і законодавства суверенної держави Україна, і як наслідок – ймовірно, корупційні дії, котрі мали на меті особисте і швидке збагачення найвищих посадових осіб міста за рахунок комунального майна, що належить територіальній громаді м. Нововолинська. Високий суде! Ваша честь! На основі вище зазначеного, прошу визнати протиправними дії Нововолинського міського голови Сапожнікова Віктора Борисовича та виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області, щодо відмови у наданні мені публічної інформації і зобов’язати його та виконавчий комітет НМР надати мені інформацію згідно мого запиту від 20 травня 2016 року у повному обсязі. 02.02. 2017 року Анатоль Бідзюра ЗАПИТАННЯ ДО ПРЕДСТАВНИКІВ ВІДПОВІДАЧІВ (суд 02 березня 2017 року) 1) Скажіть, будь-ласка, чи є у міськраді посадова інструкція у міського голови? 1) Чи є інструкція із охорони праці у міського голови В.Сапожнікова? 2) Відомо, що обов’язки міського голови прописані у «Законі України про місцеве самоврядування». Зрозуміло, що вони залежать від кількості його заступників, посеред яких голова й розподіляє функціональні обов’язки. Проте, раніше заступників у нього було 4. Тепер – 3. Питання: Хто із цих трьох його заступників відповідає за розміщення колегіальних рішень, тобто сесій міської ради, рішень міського виконавчого комітету у ЗМІ та на сайті міської ради? 3) Те ж, на сайті ради - розпоряджень самого міського голови, виданих у міжсесійні періоди, щодо використання бюджетних коштів, розподілу квартир, комунального майна і землі? Чи він сам за це відповідальний? 5) Чи є у міського голови Нововолинська Віктора Борисовича Сапожнікова письмовий перелік власних функціональних обов’язків? 6) Хто у Нововолинській міській раді відповідальний чи веде контроль за діями нововолинського міського голови В.Сапожнікова стосовно розміщення нормативних актів виданих депутатами міськради, міськвиконкомом і чиновниками ради на офіційному сайті міськради та газеті «Наше місто»? 7) Яким чином і на основі яких місцевих нормативних документів, виданих міською радою чи рішень міського виконавчого комітету, члени міської територіальної громади і місцеві депутати можуть контролювати міського голову В. Сапожнікова у площині розміщення інформації у ЗМІ чи на офіційному сайті міської ради? 8) Яким чином у Нововолинську можна успішно виконувати одну із основних статей Конституції України – ст. 5 де говориться, що єдиним джерелом влади в Україні є народ, котрий здійснює владу через органи державної влади і органи місцевого самоврядування, коли ті ж місцеві органи позбавляють членів громади здійснювати такі їхні, гарантовані Основним Законом держави, владні повноваження? Тобто, коли територіальна громада, практично, немає доступу ані до рішень місцевої влади на сайті міськради, ані у ЗМІ? 9) Чи не вважаєте ви, що місцева влада у Нововолинську узурпована найвищими керівниками і що люди позбавлені своїх конституційних прав і свобод, щодо доступу до офіційних фінансових, майнових та інших документів, які видає голова, міська рада Нововолинська і її міський виконавчий комітет? 02 лютого 2017 року, Володимир-Волинський міський суд. Анатоль Бідзюра
Переглядів: 30 | Додав: Анатоль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту

Форма входу

Слухаємо

Пошук

Календар

«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

...

Погода в Нововолынске

Опитування