Отримав відповідь на свій «Інформаційний запит»
стосовно передачі Нововолинською міськрадою
громадських землі та споруди дитсадка № 9 у власність оперативного
управління Генеральної прокуратури, безоплатно. З’явилась цікава інформація про
ліквідацію цього ДДУ від 29 грудня 2000 року згідно рішення міської ради №
20\18, що як вбачається, теж несло у собі порушення чинного, на той час,
законодавства та Конституції України. А також, відомості про оренду Нововолинською
міською прокуратурою вищезазначеної споруди ДДУ № 9 на основі рішення міськради
№ 18\5 від 26.10. 2000 року, про що раніше замовчувалось. Прокурор міста
О.Решетник відверто визнав, що «подальше безгосподарне використання» ДНЗ № 9
могло мати катастрофічні наслідки для всього будинку «та неможливості його
подальшого використання». Як і майже всього - не втримаюсь, щоби не додати, за
що береться наш «великий перезрілий господарник». Насторожує, що орендоване
приміщення дитсадка для потреб правоохоронного відомства ремонтувалось аж 6
років. Як і те, що пан прокурор посилається на пункт 51 частина 1 статті 26
«Закону про місцеве самоврядування» де ані словом не обмовлено про право
державних відомств забирати собі у користування майно комунальних дошкільних
установ. І окрім того, на статтю 60 пункт 1 (там же). У якому говориться, що
комунальні заклади освіти, культури та інші є власністю громади і їхнє
відчуження визначається відповідно до закону. А ось саме на них, згідно змісту
цього пункту у нашому випадку – на дитячі дошкільні установи таке право,
продавати чи передавати у державну власність, якраз і не розповсюджується. Дуже
дивним, на моє особисте переконання, є і посилання на пункт 5 статті 60, цього
ж «Закону про місцеве самоврядування».
Де теж, жодним словом, не згадується право держави відчужувати комунальні
заклади дитячої дошкільної освіти, а сам пункт виписано загальними фразами, які
не передбачають ані їхньої безоплатної передачі, ані продажу другим фізичним чи
юридичним суб’єктам господарювання. Пани із прокуратури так і не спростували
моєї залізної аргументації основаної на «Законі України про дошкільну освіту» ст.16
пункт 7 та ст.26 пункт 30 «Закону про місцеве самоврядування», щодо абсолютної
неможливості продажу (передачі) комунальних дошкільних навчальних закладів для
їхнього перепрофілювання. І, навіть, не зробили ані найменшої спроби цього
заперечити. А їхнє посилання на інші статті, вбачається хапанням потопельника
за соломинку. Про порушення статей
Розділу І «Загальні засади» та Розділу ІІ «Права, свободи та обов’язки
людини та громадянина» Конституції України, котра має норму прямої дії – теж
ані пари із уст. Нічого не було сказано у відповіді на «Інформаційний запит» і
про порушення прав дітей, котрі передбачені «Декларацією прав людини ООН» та
«Європейською Конвенцією з прав людини». Як і величезної кількості
меморандумів, хартій, постанов Європейського суду тощо на цю тему,
ратифікованих Україною, і котрі мають беззаперечну вищість над законами та,
навіть, над Конституцією Держави. До чого я обов’язково іще повернусь. А поки,
дозволю собі надати Вашій увазі фотокопію свого «Інформаційного запиту» до
прокурора міста, що вже був опублікований на сайті НВІП та відповідь на нього.
07.11.2013 року
Голова ГО «Україна + Польща» Анатолій Бідзюра, Нововолинськ
|