Антикорупційний сайт Анатолія Бідзюри "Красти не можна"

Четвер, 18.04.2024, 22:29

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Головна » 2017 » Лютий » 21 » МОЯ ПРОМОВА У ЛЬВІВСЬКОМУ АПЕЛЯЦІЙНОМУ СУДІ 15 ЛЮТОГО 2017 РОКУ
09:53
МОЯ ПРОМОВА У ЛЬВІВСЬКОМУ АПЕЛЯЦІЙНОМУ СУДІ 15 ЛЮТОГО 2017 РОКУ
ВИСОКИЙ СУДЕ! ВАША ЧЕСТЬ! Я старий волинський бандерівець і першорухівець приїхав до Львова дошукуватися правди, яку у Нововолинську неможливо віднайти через узурпацію влади у найвищих кабінетах Нововолинської міської ради. Цим є: «Неконституційне захоплення влади посадовцем чи групою посадовців у немонархічній державі – перевищення владних повноважень або привласнення собі чужих прав». (Вікіпедія – вільна енциклопедія) Окрім того за визначенням УРЕ – «Узурпація влади – незаконна концентрація державної влади із метою зміни конституційного ладу або державного перевороту». «Система ОМС в Україні має певні особливості… та функціонування і у такий особливий спосіб реалізовані особливості здійснення місцевого самоврядування…» - стверджує суддя нововолинського міського суду М.Ушаков у своїй «Постанові» від 08 грудня 2016 року, проте у жодному нормативному документі держави я не зміг віднайти такого чи навіть наближеного до цього формулювання. Де, у якому акті таке прописане? Пункт? Стаття? Навпаки, у Ст. 5 Конституції України аж двічі говориться про категоричну заборону узурпації влади – «Влада належить, виключно, народу і не може бути узурпована державою, її органами або посадовими особами». Та «Ніхто не може узурпувати державну владу». Ст. 50, пункт 2 «Закону України про ОМС» говорить, що секретар міської ради не може суміщати свою службову діяльність із іншою посадою, у тім числі й на громадських засадах (окрім викладацької, наукової та творчої роботи у позаурочний час) А ось про повноваження заступників міського голови там не сказано майже нічого. У ст. 46 закону України про ОМС сказано, що протоколи сесій, за відсутності міського голови підписує секретар ради. Який може скликати сесії ради. Отож, заміняти міського голову у Нововолинську у разі припинення ним службових повноважень і підписувати фінансові документи… буде чиновник, що працює на громадських засадах. Скликати сесії міської ради, формувати повістку дня теж буде бюрократ, який затверджувався, із подачі міського голови зборами обраних територіальною громадою депутатів, а не висунутий із їхнього середовища депутат, як про це стверджує закон. До складу виконкому ради не можуть входити депутати ради. (Ст.51 п. 9. Закону про ОМС), як і не можуть бути одночасно секретарями міських рад (Ст. 6 п.2 «Закону України про статус депутатів місцевих рад») А ось у Нововолинську можуть! Туди входить А.Сторонський – депутат Нововолинської міської ради і перший заступник міського голови\секретар міської ради і окрім того – секретар міськвиконкому. Хіба це не узурпація влади? «Європейська хартія» на яку так люблять посилатися словоблудячі місцеві посадовці, практично забороняє чиновникам працювати безкоштовно (ст. 7 пункт 3 «Європейської хартії) і поєднувати посади зі статусом місцевого депутата, цитую: «Будь-які функції та діяльність несумісні з мандатом місцевого, обраного представника і визначаються Законом або основоположними правовими принципами». Саме про це я й сказав вище, цитуючи українські закони. Тобто: Всі адміністративні і штатні кадрові рішення місцева рада може ухвалювати лише у рамках закону! Проте, діяти у рамках закону та у конституційному полі, нововолинська місцева влада не хоче. «Європейська хартія» стверджує, що всі чиновники, у т.ч. і секретар ради мають отримувати платню за свою роботу. Отже, у Нововолинську немає повноцінного секретаря міської ради, як немає й посадових й інструкцій ані на цю посадову особу, ані на першого заступника міського голови, ні на здвоєну посаду у результаті суміщення. Чому А.Сторонський знаючи, що порушує закон не відмовився від однієї із двох посад? Тут явно проглядається корупційна складова. Чи не тому, що обійнявши максимальну кількість посад, очікував на додатковий доступ до міського комунального майна та бюджетних коштів? Що можна розцінити, із великою долею ймовірності, як зловживання посадовим становищем внаслідок отримання максимальної узурпації влади і майбутнього особистого збагачення. Відповідно до ст. 5 Конституції України, влада в державі здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу і судову. А відповідачі нас хочуть переконати, що в Україні є тільки дві гілки влади – центральна і місцева, які поглинули законодавчу, виконавчу і судову. Але це зовсім не так! І саме у суміщенні - сплетенні посад законодавчої і виконавчої гілок влади, що є узурпацією влади і криється найбільша небезпека узурпації влади у Нововолинську, взагалі. Що сталося, на мою думку, вже дуже давно. Міську раду і депутатів – законодавчий орган місцевої влади, контролює, фактично представник виконавчого органу міської ради – перший заступник міського голови. Хоча, мало бути навпаки – секретар ради мав би контролювати, згідно закону «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчі органи і не дозволяти втручатися у справи міської ради одному із керівних посадових осіб виконавчої влади міста. Бо це є грубим порушенням засад «Європейської хартії» - міжнародного документа ратифікованого державою Україна. Посилання на статті «Європейської хартії» я зроблю нижче. У Нововолинську немає окремого секретаря ради, який згідно вимог «Європейської хартії» мав би обстоювати права та інтереси територіальної громади Нововолинська. Міською радою, де-факто, керує представник виконавчої місцевої влади, не маючи на це ніякого права. А тому, у Нововолинську не здійснюються права і свободи членів громади, задекларовані у Ст. 3 п. 1 – 2, Ст. 4 п. 1, Ст. 6 п. 2 та повністю - Ст. 7. «Європейської хартії місцевого самоврядування». Здвоєна незаконна посада «перший заступник міського голови-секретар міської ради» із правом підпису фінансових документів і правом використання бюджетних коштів громади міста Нововолинська без посадової інструкції, є грубим порушенням українських та міжнародних правових актів, ратифікованих Державою Україна та узурпацією влади у її найчистішому вигляді. А тому, я прошу високий суд скасувати «Постанову» Нововолинського міського суду від 8 грудня 2016 року у справі за моїм адміністративним позовом до Нововолинської міської, міського голови Сапожнікова В.Б. секретаря Нововолинської міської ради Сторонського А.М., повністю, івизнати незаконним та скасувати п. 3 рішення ради № 2\6 від 12 листопада 2015 року про суміщення ним двох ключових посад під назвою «перший заступник міського голови – секретар міської ради», й прийняти окреме, справедливе рішення по моїй апеляційній скарзі у розрізі українських і міжнародних правових актів. 20.02. 2017 року (Спеціально для сайту «Нововолинський Інформаційний Портал») А. БІДЗЮРА, член тер. громади Нововолинська, голова ГО «Україна + Польща»
Переглядів: 287 | Додав: Анатоль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту

Форма входу

Слухаємо

Пошук

Календар

«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

...

Погода в Нововолынске

Опитування