Прочитав у «Волинській газеті»
від 01.07.2010 р., публікацію О. Бубенщикової «За «жида» можна і в тюрму».
Припустимо. А за «хахла», «кацапа», «ляха», «москаля», «шваба»і т.п. яких так багато в наших краях, врешті решт?
Тема ця делікатна, і рубати з-за плеча, виносячи її в заголовок, не варто. Мені
здається, стаття написана однобоко і не враховує історичних, етнічних та
лінгвістичних традицій слов»янських націй. Слово «жид», в Україні, ніколи не було образливим. В сусідній Польщі,
наприклад, воно використовується тисячі разів щодня, та нікому і на думку не
спадає, тягнути когось в суди за ксенофобію чи расизм. Єжи Гофман,польський кінорежисер,відомий своїм фільмом «Вогнем і мечем», з
гордістю говорить: «Єстем польськім жидем». Бо тамтешні євреї горді з
належностідо своєї великої нації і не
мають щодо цього, різноманітних комплексів та фобій. Можливо, ще і тому, що не існує польських олігархів єврейського
походження, які злетівшись, як мухи на мед, пограбували б поляків. Та і зробити
це у Польщі, за того рівня національної гордості і самоусвідомлення себе
корінною нацією, є самогубством для будь-якого злодія, будь-якого походження.
З прадавніх часів, в Україні, цих прийшлих з
Палестини і Хазарського каганату людей, називали так. І ніхто з них за те, будь
то корчмар, орендар землі, кожухар, перекупник, міняйло, чоботар, шинкар,
музикант, адвокат чи торговець і гадки не мали лобіювати закон, щоби наректись
євреями.
В західноєвропейській інтерпретації євреїв називали
«джуда», тобто «Юда» -від імені одного
із колін Ізраїлевих, а від них воно перекочувало до нас – «жид», чоловічого
роду. Тому цю, затисячоліття втавровану
в гени і свідомість східних слов»ян» назву, ніякими законами, штрафами та
каторжними роботами,викоренити, не
вбачається можливим. Не зрозуміло, вона
- Верховна рада, неправильна якась, чи що? Бо зміни, прийняті нею до ККУ,
надумані, і не відображають справжнього стану речей в українському суспільстві,
хоча і прийняті 312 нардепами з присутніх 434-х, та націлені на захист, скажемо
так, однієї національної меншини. Зате, як в дзеркалі, відображають кількісний
склад голосувальників цієї меншини у ВРУ, разом з прибічниками, ясна річ. Тема,
яку підняла і розвинула О. Бубенщикова у своїй публікації, схоже, переслідує
мету когось наполохати. У часи царату, вона була надбанням підданих всієї
імперії.
Проте, починаючи з 1917 року, на неї було
накладено «табу». І не випадково: в ЧК, ГПУ, політбюро ВКП(б), наркоматах тощо,
аж кишіло єврейськими прізвищами та іменами… Хтось заперечить?
Маю списки складу «розстрільних» трійок, з
хахляцькими, москальськими і жидівськими прізвищами в симбіозі з грузинськими.
Вибачте, але інакше,ні своїх, ні чужих
катів рідного народу, назвати не можу. Зрозуміло, чому слово «жид» викликає
негативну реакцію у представників єврейської нації. Воно асоціюється у
свідомості українців з несправедливістю, жорстокістю та обманом
всіх імперій, що гарували на нашій території.
Окрім ремісників, деякі представники цієї нації жорстоко визискували народи
вбагатьох країнах світу, за що
неодноразово виселялись за їхні межі. Я не буду акцентувати увагу читачів на
цих печальних моментах з історії всесвітнього єврейства, бо не є антисемітом,
радше антисіоністом. Семітами, є і
араби, що з незапам»ятних часів проживали в Палестині та навколо. Слово
«гебрей» (єврей) – іноземного походження і в сучасній українській мові йому є
рівнозначний відповідник – «жид». Коли мене обзивають «хахлом», то не ображаюсь
– хай судять за справами, які роблю.
Наша
українська доля є дуже схожою на долю євреїв. В них, донедавнього часу ( до 1949 р.), не було своєї
держави – в нас теж. До них неодноразово застосовувавсягеноцид – до нас теж. Вони є вигнанцями і
розсіяні по планеті всій – ми теж. Вони зберегли свої прадавні традиції, мову, звичаї
і культуру, не дивлячись ні на що – ми теж. Їх виселяли зі стародавніх
територій проживання різноманітні загарбники – нас теж...
Поляки дозволяли орендувати євреям православні та
греко-католицькі храми, збудовані потугою і коштом українських громад, і разом
з деякими несвідомими євреями гнобити і грабувати корінний народ. Що і призвело
до Української революції 1648 р., в якій постраждали як євреї, так і поляки. Я
не сумніваюсь в обраності Богом єврейського народу, до розп»яття Іісуса Христа, Богочоловіка, Сина Бога живого,
земне ім»я котрого – Ієшуа Го-Ноцра. Як і немає для мене таємниць в змістах
Тори, Талмуду і, частково, Каббали. Доводилось переглядати, також, і «Протоколи
сіонських мудреців».
Єврейство неможливо асимілювати в середовищі
«гоїв», через майже, повну закритість для останніх їхніх общин, котрі до цих
пір живуть по законах Тори (Старого Заповіту), та і рабинами (священниками), це
суворо забороняється. Слово «гетто» - єврейського походження. Священні книги єврейських релігійних громад,
це історія трьохтисячолітнього виживання гебреїв у вкрай несприятливих, часом і
ворожих умовахчужих країн, жорстокої
боротьби за місце під сонцем. Т.Шевченко, І.Франко, Л. Українка не є «фокусниками»,
пані Оксано, як і не є вони космополітами.
А що стосується змін в ККУ, то людина я, немолода
вже, котру неможливо налякати ними, а якщо і доведеться назвати когось «жидом»,
а він мене-«хахлом»,то не буду робити після цього істерики.І якщо буде необхідність – сам притягну до
відповідальності расистів та релігійних екстремістів, у будь-який спосіб, не
заборонений Конституцією України, що має норми прямої дії. Цей шлях довгий, проте, не безнадійний. А я як
націоналіст український, не маю нічого проти вашого націоналізму, єврейського,
бажано цивілізованішого, із записом в графі «національність» та під своїми
справжніми іменами і прізвищами.