Антикорупційний сайт Анатолія Бідзюри "Красти не можна"

П`ятниця, 26.04.2024, 17:47

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Головна » 2016 » Серпень » 15 » Другий адмін. позов до Сапожнікова (не останній)
23:06
Другий адмін. позов до Сапожнікова (не останній)
ЗВЕРНЕННЯ ГО «УКРАЇНА + ПОЛЬЩА» ДО ВИБОРЦІВ НОВОВОЛИНСЬКА 8 серпня членом територіальної громади нашого міста було подано адміністративний позов до Нововолинського міського суду на міського голову м. Нововолинська, члена (голову) міського виконавчого комітету, голову міської ради В. САПОЖНІКОВА, секретаря Нововолинської міської ради - першого заступника міського голови, члена міського виконавчого комітету А.СТОРОНСЬКОГО та Нововолинську міську раду. У якому міститься вимога визнати незаконним і скасувати п. 3 рішення Нововолинської міської ради № 2\5 від 12.11. 2015 року у наступній редакції: «Затвердити першим заступником міського голови і членом виконкому секретаря міської ради СТОРОНСЬКОГО Андрія Мироновича. Об’єднати у штатному розписі посади секретаря міської ради і першого заступника міського голови в одну посаду перший заступник міського голови, секретар міської ради». У позові йдеться про незаконне суміщення двох посад - «перший заступник міського голови, секретар міської ради» А.М. СТОРОНСЬКИМ. Що категорично заборонено Статтею 50, Розділу 5 (пункт 2) «Закону про місцеве самоврядування в Україні». Інформаційні запити про це порушення, членами ГО «УкрПоль», місцевому керівництву, прокуратурам всіх рівнів та іншим державним установам надсилає вже багато років. Правоохоронці на зарплаті, які мали б бути сторожовими псами Конституції України та законодавства України всі ці роки відбувалися відписками не реагуючи на нічим не прикрите беззаконня. Нами накопичено немало паперових «творінь» високооплачуваних державних службовців від «закону, честі, гідності» на цю тему. Проте, жоден із них, жодного разу і ніколи, не потурбувався щодо публічного виявлення своїх справжніх - совісті, честі та гідності, які безумовно повинні бути у кожного чиновника на державній роботі, згідно «Кодексу поведінки держслужбовця». Проте, ці чесноти очевидно, як і присяга на вірність народу України, ніколи не були приорітетними у роботі місцевих співробітників правоохоронних органів. Спостерігаючи за бездіяльністю міських органів прокуратури, СБУ і поліції та покривання ними місцевих посадових зловживань, міські керівники Нововолинська, вочевидь, давно почали відчувати свою безкарність скрізь і у всьому. Пишним цвітом у органах місцевого самоврядування розцвіли кумівство, свояцтво, використання службового становища у власних інтересах із ознаками неправомірної вигоди. Хабарники покриваються, тендери на виконання ремонтних шляхових та інших робіт раз-у-раз «виграють» друзі і свояки міського голови. Якість робіт, виконаних ними за бюджетні кошти, м’яко кажучи, бажає бути набагато кращою. Слугам і приятелям роздається, чи продається за пів-дарма, земля та комунальне майно громади. До 25-річчя незалежності Української Держави Нововолинськ прийшов із тягарем безробіття, епідеміями СНІДУ, наркоманії та алкоголізму. Зі зруйнованою економікою, закритими та розваленими промисловими підприємствами і вугільними копальнями, втраченими тисячами робочих місць… До цих пір місцева влада у підконтрольних ЗМІ зомбує членів місцевої громади Нововолинська казочкою про вступ у Європу у якій вони, нібито, давно перебувають. Всі ці роки виборці і місцеві депутати мовчки пристосовувались до методів керівництва Віктора Сапожнікова і його команди, а не навпаки. Результат нашого мовчання – навколо всіх нас. Нововолинськ – це суцільна контрабанда із Польщі і України у обидва боки. Це «кавовози», «м’ясники, «пральники» і тому подібне в один бік, і «цигарники», «алкогольники» тощо - в інший. Завдяки саме цьому, а не порожнім передвиборчим обіцянкам місцевої влади про створення робочих місць, будівництву промислових підприємств і вугільних копалень, фактично й виживають нововолинці. Із року в рік, місцевою владою урочисто вшановуються тоталітарні цінності колишнього СРСР, пам’ять окупантів - вояків 90-го прикордонного загону ПВ НКВД СССР, яким споруджено помпезний скульптурний комплекс. На капітальний ремонт якого, не так і давно, міська влада витратила 600 000 грн. коштів платників податків. Вже в незалежницькі часи, у центрі міста, було збудовано стелу «захисникам 2-го Укріпрайону» НКВД. Кожного року у Дні незалежності та міста, із дозволу міської влади, у громадському місці – парку культури і відпочинку влаштовуються грандіозні публічні пиятики із виїзною торгівлею алкогольними напоями та пивом. У присутності жінок та дітей лунає нецензурна лайка, рікою ллється горілка і відбуваються бійки між нетверезими громадянами. Не будуть винятком, як вбачається, і нинішні урочистості. Поліція, як і у минулі роки, ніяк не буде реагувати на порушення громадського порядку і спокою у Нововолинську. В умовах фактичної війни із Росією місто захоплене кланами, організованими угрупуваннями і представниками «5 колони». На чолі котрих стоять колишні комуністи, «червоні» керівники профспілок, директори і колишні «гебісти». Конституція України і її законодавство у шахтарському Нововолинську не діють. Конституційні права громадян не виконуються, навіть у найпримітивнішому обсязі. Кримінальний кодекс, зокрема його частина 2, статті 368 – «Незаконне збагачення» не працює. У місті зі часів ІІ Майдану, практично, нічого не змінилося. Громадська антикорупційна організація «Україна + Польща» закликає всіх небайдужих громадян дати відсіч колабораціоністам всіх мастей і відтінків та приєднатися до фактичної, не кухонно-дачної, боротьби із всеміською корупцією та організованою злочинністю у Нововолинську. Яка іржею роз’їдає майбутнє наших дітей та онуків. 12.08.2016 року «ЗВЕРНЕННЯ» підписали: А.Бідзюра, З.Колбун, М.Ужвій, І.Крищук, В.Ковальчук До Нововолинського міського суду Вул. Гагаріна, 14 м. Нововолинськ Позивач: БІДЗЮРА Анатолій Миколайович Член територіальної громади м. Нововолинська Інвалід ІІ групи від трудового каліцтва Адреса: проспект Дружби, 2\3 м. Нововолинськ Волинської області, 45400 тел. (067) 141 8506 або (03344) 31104 Відповідачі Нововолинська міська рада Волинської області Пр. Дружби, 27 45400 м. Нововолинськ Нововолинський міський голова САПОЖНІКОВ Віктор Борисович пр. Дружби, 27 45400 м. Нововолинськ Секретар Нововолинської міської ради Сторонський Андрій Миронович пр. Дружби, 27 45400 м. Нововолинськ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання незаконним та скасування рішення Нововолинської міської ради № 2\6 від 12 листопада 2015 року в частині затвердження першим заступником міського голови СТОРОНСЬКОГО Андрія Мироновича та об’єднання у штатному розписі посади секретаря міської ради і першого заступника міського голови в одну посаду «Перший заступник міського голови, секретар міської ради» 23 травня 2016 року я (заявник) звернувся до міського голови м.Нововолинська САПОЖНІКОВА В.Б. із «Інформаційним запитом» про надання мені інформації по наступних питаннях: 1) Надати мені копію рішення сесії міської ради м.Нововолинська та Наказ про призначення першого заступника міського голови СТОРОНСЬКОГО А.М. секретарем міської ради. 2) Письмово пояснити, на основі яких законодавчих актів держави Україна було проведене кадрове призначення по суміщенню однією особою (СТОРОНСЬКИМ А.М.) двох посад службовців місцевого самоврядування. 20 червня 2016 року мені надійшла письмова відповідь від міського голови В.Б. САПОЖНІКОВА ( вих.. 02-82/22 від 25.05.2016р.) із копіями рішень Нововолинської міської ради № 2\1 «Про вибори секретаря Нововолинської міської ради 7 скликання» від 12 11.2015 року та №2/6 про «Склад виконавчого комітету Нововолинської міської ради 7 скликання та затвердження заступників міського голови та керуючого справами». Згідно наданих мені документів та письмової відповіді міського голови вбачається, що Нововолинська міська рада 12.11.2015 року обрала секретарем Нововолинської міської ради 7 скликання СТОРОНСЬКОГО А.М., що підтверджується Рішенням № 2/1 із Додатками 1,2 (Протоколами засідань лічильної комісії) . Крім того, пунктом 3 Рішення Нововолинської міської ради від 15.11.2015 року № 2\6 Нововолинська міська рада затвердила першим заступником міського голови і членом виконавчого комітету секретаря Нововолинської міської ради СТОРОНСЬКОГО А.М. Тим же пунктом, Нововолинська міська рада об’єднала у штатному розписі посади секретаря міської ради і першого заступника міського голови в одну посаду – перший заступник міського голови, секретар міської ради. Відповідно до даних Рішень міської ради Сторонський А.М. обійняв фактично дві посади у Нововолинській міській раді , а саме посаду секретаря , а також посаду першого заступника міського голови , залишаючись при цьому депутатом міської ради. В своїй письмовій відповіді на мій «Інформаційний запит», міський голова В.Б. САПОЖНІКОВ вказав, що об’єднання двох посад та введення однієї посади «1-й заступник міського голови, секретар міської ради», передбачено Постановою Кабінету міністрів України № 174 від 07.02.2007 року «Про затвердження Типових штатів працівників органів місцевого самоврядування», де вказано, що у разі потреби, у межах загальної чисельності до штату виконавчого комітету можуть вводитися посади, не передбачені додатком до Постанови. Крім того , об’єднання двох посад із виплатою однієї заробітної плати не є суміщенням посад . Вважаємо, що введення в структуру і штати виконавчого комітету Нововолинської міської ради посади «перший заступник міського голови, секретар міської ради» не передбачено законодавством України та безпосередньо йому суперечить , а посилання відповідача на Постанову Кабміну від 07.02.2007 року за № 174, є безпідставним та необґрунтованим( навмисно чи помилково) .Так, у «Додатку № 3» до Постанови Кабінету Міністрів № 174 від 07.02.2007 року, у «Типовому штаті апарату місцевих рад, їх виконавчих комітетів» окремо вказані посади: - Секретар ради; - Перший заступник міського голови із питань діяльності виконавчих органів. Це означає, що нова посада «перший заступник міського голови, секретар міської ради» не може вводитись до структури і штату виконавчого комітету міської ради тому, що це суперечить зазначеній Постанові ,а посади «перший заступник міського голови» та «секретар міської ради» передбачені цим «Додатком» до Постанови як окремі штатні посади , і ніякого суміщення чи зведення цих двох посад в одну не передбачено . Діючим законодавством посади секретаря ради та заступного міського голови (мера) визначено як окремі посади , з різними посадовими обов′язками та функціями і їх суміщення законом не тільки не передбачено , а і прямо заборонено. Статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що секретар сільської, селищної, міської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до пункту 1 та 3 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входить також за посадою секретар відповідної ради. Згідно з пунктом 7 вищевказаної статті встановлено, що на осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для сільського, селищного, міського голови. Вимоги щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” для міського голови , поширюються також на заступника міського голови, зокрема, він не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах (крім наукової, викладацької та творчої роботи у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток. Тобто, в даному випадку об’єднання двох посад , порушується закон щодо суміщення виконання інших функцій з боку двох суб’єктів , як з боку секретаря ради , так із боку заступника міського голови . Слід зазначити , що секретар ради є посадовою особою представницького , законодавчого органу -депутатського корпусу ради , а заступник міського голови – це представник виконавчого органу ради , який виконує рішення законодавчого органу. В даному випадку в одній посаді і особі збігаються повноваження різних гілок влади , одна з яких підзвітна іншій і зобов′язана виконувати ії рішення. А інша -контролювати виконання своїхзх рішень . таким чином , Нововведена посада передбачає і прийняття рішень і виконання їх , контроль за їх виконанням , звітність і все і одній особі. Крім того , поєднання цих двох посад не відповідає вимогам закону «Про статус депутатів місцевих рад», який визначає несумісність статусу депутата місцевої ради з деякими посадами та видами діяльності. Зокрема, згідно зі статті 7 пункту 1 «депутат місцевої ради, який перебуває на посаді керівника місцевого органу виконавчої влади чи на іншій посаді, на яку поширюються вимоги Конституції та законів України щодо обмеження сумісництва, не може поєднувати свою службову діяльність на цій посаді з посадою сільського, селищного, міського голови, секретаря сільської, селищної, міської ради, голови та заступника голови районної у місті, районної, обласної ради, а також з іншою роботою на постійній основі в радах, їх виконавчих органах та апараті». Незаконність об’єднання посад секретаря міської ради і першого заступника міського голови у штатному розписі міської ради додатково підтверджується тим, що А.М. СТОРОНСЬКОГО спочатку було обрано секретарем міської ради, а потім затверджено першим заступником міського голови, тобто, обійняв він ці дві посади окремо, після чого їх у штатному розписі, було об’єднано в одну. В даному випадку порушення вимог Закону було здійснено свідомо, за поданням та ініціативою міського голови Сапожнікова В.Б.. Саме В.Б.Сапожніков вносив до Нововолинської міської ради подання на затвердження сесією міської ради кандидатури секретаря міської ради та першого заступника міського голови. .Фактично, незаконне введення у штат виконавчого комітету Нововолинської міської ради нової, не передбаченої ніякими нормативними документами України посади, що суміщує дві в одній: «перший заступник міського голови, секретар міської ради» - це узурпація влади міським головою м. Нововолинська В.САПОЖНІКОВИМ. Саме про це сказано у ст. 5 Конституції України: «Право визначати і змінювати конституційний лад належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами і посадовими особами. Ніхто не може узурпувати державну владу». Будь-які форми узурпації владних повноважень порушують права всіх членів територіальної громади , в тому числі – заявника , мати законну , чесну , прозору ,контрольовану громадою владу . На думку заявника , такі дії нововолинського міського голови В.САПОЖНІКОВА є перевищенням влади та зловживанням посадовим становищем, що може бути використано із певною метою - для виконання корисних інтересів , в тому числі особистого збагачення. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 18,105-106, 158-163 КАС України, - Прошу: Визнати незаконним та скасувати п.3 рішення Нововолинської міської ради № 2\6 від 12.11.2015 року , а саме « Затвердити першим заступником міського голови і членом виконкому секретаря міської ради Сторонського Андрія Мироновича . Об’єднати у штатному розписі посади секретаря міської ради і першого заступника міського голови в одну посаду перший заступник міського голови, секретар міської ради». Додатки: 1) «Інформаційний запит» від 23 травня 2016 року; 2) Відповідь міського голови м.Нововолинська В.Б.САПОЖНІКОВА від 25.05.2016 року № 02-82\22; 3) Рішення Нововолинської міської ради № 2\1 від 12 листопада 2015 року; 4) Рішення Нововолинської міської ради № 2\6 від 12.11.2015 року; 6) Додаток № 3 до «Постанови» Кабміну України від 07.02. 2007 року № 174 (Типові штати); 7) Копію пенсійного посвідчення; 8) Три копії адміністративного позову до Нововолинського міського суду; Звільнений від сплати судового збору на підставі пп 9, п. 5 Закону України «Про судовий збір». 02.08. 2016 року А.БІДЗЮРА ЗВЕРНЕННЯ ДО ГРОМАДЯН Змушений повідомити, що я не приймаю заяв, інформаційних запитів чи задокументованих фактів про імовірні службові зловживання міського голови В.Б. Сапожнікова, ані про його заступників, співробітників чи родичів. Мені не цікаві плітки, слухи чи якісь інші дані, щодо членів міського виконавчого комітету, службовців Нововолинської міської ради, місцевих депутатів, керівників бюджетних і комунальних організацій (особливо анонімні), що надходять на мою електронну пошту, СМС чи у телефонному режимі. Я не веду розслідувань імовірних випадків використання посадового становища для власного збагачення, службового недбальства, крадіжок бюджетних коштів і комунального майна службовцями місцевого самоврядування м. Нововолинська, не збираю даних про це і не веду досьє чи картотеку на чиновників ОМС. Я не збираюся подавати позови до суду на керівників місцевої влади та її споріднених структур, у форматі вчинення ними імовірних корупційних чи інших діянь, або їхньої посадової бездіяльності, або скоєння ними злочинів на основі особистих звернень громадян до мене. Повинен зазначити, що кожен громадянин України має конституційне право звернутися у органи місцевої чи центральної влади зі інформаційними запитами, заявами чи скаргами, на які державні та місцеві службовці зобов’язані надати правдиву відповідь у терміни передбачені «Законом України про заяви звернення громадян». У випадку отримання Вами неправдивої інформації чи її відсутності від місцевих чи державних службовців, Ви маєте право оскаржити у суді їхні дії, згідно Розділу ІІ (Права, свободи і обов’язки людини і громадянина) Конституції України. Окрім того, Ви маєте гарантоване право звернутися зі скаргами на недобросовісних місцевих службовців у органи поліції, прокуратури, СБУ а також у органи центральної виконавчої влади. Громадська організація «Україна + Польща» оперативно-слідчих дій не проводить. Це категорично заборонено законодавством Держави і не передбачено її Статутом, проте, може надати консультації чи поради, щодо того, куди і до кого слід звертатися у кожному конкретному випадку не реагування місцевої чи центральної влади на Ваші інформаційні запити і заяви. Громадян, що дуже бояться місцевої влади, але хотіли б утверджувати справедливість заочно і чужими руками, прошу мене не турбувати. На анонімні телефонні дзвінки, повідомлення, скарги, СМС, ел. листи тощо, відповідати не буду. Із повагою. Щиро Ваш. 11.06.2016 року Анатоль Бідзюра, голова ГО «Україна + Польща». Нововолинськ
Переглядів: 291 | Додав: Анатоль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту

Форма входу

Слухаємо

Пошук

Календар

«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

...

Погода в Нововолынске

Опитування