Антикорупційний сайт Анатолія Бідзюри "Красти не можна"

Неділя, 05.05.2024, 13:50

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Головна » 2016 » Лютий » 10 » ВЛАДА НОВОВОЛИНСЬКА: ВЛАСНІ ІНТЕРЕСИ ВИЩЕ ГРОМАДСЬКИХ?
09:36
ВЛАДА НОВОВОЛИНСЬКА: ВЛАСНІ ІНТЕРЕСИ ВИЩЕ ГРОМАДСЬКИХ?
Ця давня історія із примарною надією на торжество правди, не виправдала моїх сподівань. Все, як завжди в Україні. І всі у нас, такі ж, як і 20 років тому. Мені й справді цікаво: а чи можна віднайти сьогодні, чесних людей посеред державних та місцевого самоврядування посадовців, що сидять у теплих службових кабінетах? Чи такі люди є виключно, і тільки, у найбільш бідних та злиденних глибинах українського народу? Схоже на те. Отримав листа від в\о начальника Державної фінансової інспекції Волинської області пана В.І.Бондара (виконавець С. Климчук) за № 03-040—16-16\174 від 12 січня 2016 року. У якому звучить відоме всім: «В нас все чудово улюблена маркізо!» Провівши невеличкий аналіз змісту написаного, виявив, що не все у ньому, на мою думку, відповідає законодавству України. Посадові особи із Волинської ДФІ, провівши планову контрольно-ревізійну перевірку фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Нововолинської міськради за IV квартал 2015 року, ніяких фінансових та інших порушень не виявили. Принаймні, по наданих мною і моїми друзями фактах. Тому, не претендуючи на абсолютну істину, деякі коментарі доведеться зробити мені. Так, у вищезгаданій відповіді на моє ім’я, повідомляється, що посада першого заступника міського голови А.Сторонського об’єднана у одну посаду із посадою секретаря міської ради, відповідно до рішення сесії № 2\4 від 10.11.2010 року. (Якраз на початку ери Януковича) Це, на моє особисте переконання не що інше, як узурпація влади. Тому, дозволю собі зауважити, така самодіяльність не передбачена ані Конституцією України, ані «Законом України про місцеве самоврядування». Навпаки, ст. 50 пункт 2, цього ж закону, забороняє суміщати службову діяльність секретаря міської ради із іншою посадою окрім викладацької, творчої і наукової у вільний від основної роботи час. Заборонене, також, і заробітчанство у вигляді підприємницької та іншої діяльності під час основної праці. У тім числі й медицинська практика. І хоча, А.Сторонський, згідно наданих ревізорам ДФІ графіків працює у Нововолинській міській лікарні урологом у свій вільний час, у мене є дещо інші дані. Судіть самі. Чоловік, розриваючись від напруги, працює на двох основних роботах – першого заступника та секретаря ради. А тут іще й на третій, ввечері, підпрацьовує лікарем. А вранці, не виспавшись, знову поспішає у «жовтий дім» виконувати дві свої основні робочі функції. І так щоденно. А відпочивати і відновлюватись, коли? Так і до повного виснаження та зневоднення організму недалечко. Мені видається, що для Андрія Мироновича тих робіт забагато, що може негативно вплинути на його здоров’я та результати праці у якості першого заступника міського голови Нововолинська. Можливо, саме це і призводить до таких сумних наслідків у суспільному житті та економіці міста обласного підпорядкування: безробіття, розгулу злочинності, наркоманії, епідемії СНІДу, алкогоголізму, скорочення виробництв та постійних порушень конституційних прав і свобод членів громади тощо. І не факт, що таких прикладів суміщення посад та підробітків місцевими посадовцями ради, більше немає. Ніхто із чиновників-ревізорів ДФС у ході ревізії, очевидно, не цікавився імовірними бізнесами першого заступника міського голови і його шефа. Принаймні у листі про це нічого не сказано. Як і не сказано про деякі інші кричущі порушення законодавства України та міжнародних правових актів… Окрім того, «Закон про місцеве самоврядування» не передбачає додаткового службового навантаження у вигляді іще однієї посади – секретаря міськради. Як і не витлумачує розмежування чи навпаки, об’єднання двох посад – першого заступника міського голови і секретаря ради в одну, задля економії громадських коштів. Не сказано у законі і про години роботи сумісника, тобто, про розпорядок його робочого дня. Коли він справляє службові обов’язки першого заступника голови, а коли секретаря міської ради? Місцеві чиновники не надали, як вбачається, державним ревізорам із обласної ДФІ, відповідних наказів його керівника В.Сапожнікова, із затвердженими графіками робочого часу про розмежування обов’язків, впродовж повного робочого дня А Сторонського. У якому ця посадова особа має почергово виконувати функції першого заступника міського голови та секретаря ради. Ну, скажімо, із 8 години ранку - він перший заступник міського голови, а із 14-00 до 18 години – секретар ради. Чи, може, два в одному? А враховуючи його лікарську практику, то й три. Таке сумісництво, для службовців місцевого самоврядування, не передбачене й посадовими інструкціями заступників міського голови та секретаря міськради. Вам не здається, що це є порушенням Кодексу законів про працю в Україні, якщо не сказати більше? Питання залишається відкритим. Об’єднувати в одну ці дві посади, а тим більше вилучати із штатного розпису міської ради посаду секретаря ради, ані міський голова, ані місцеві депутати на своїх сесіях не мали абсолютно ніякого права. Це суперечить законодавству України. Це нелюдське навантаження, якщо хочете, є порушенням прав людини. Юридично, не могли вони й призначити один грошовий оклад першому заступнику, що всівся на двох стільцях. Що перед тим, декілька років підряд, робилося для В.Рожелюка. Одним словом, як кажуть: «Все заборонене! Проте, якщо дуже хочеться – можливе!» Шкода, що ревізори із обласної Держфінінспекції на це повелися. Конституція України і «Закон України про місцеве самоврядування» таких довільних трактувань взагалі не допускають. Щодо використання посадовими особами службових автомобілів та їхніх відряджень за межі міста, в умовах дії азаровсько-януковичських розпоряджень і постанов Кабміну № 848 від 04.06.2003 року та № 98 від 02.02.2011 року, взагалі промовчу. Там така скаламучена водичка, що притягти до відповідальності певних посадових осіб за порушення нормативних документів у цій сфері, неможливо взагалі. Ревізорами із ДФС було, також, досліджено питання виділення Нововолинською місцевою владою квартир громадянам, місцевим та державним службовцям у 2013 – 2015 роках. У тім числі, й для державних мужів прокуратури, міліції, СБУ та суду. На що були надані копії рішень міської ради. І які, можливо, були у терміновому порядку при сприянні керівництва місцевої влади, приватизовані та продані третім особам. А якщо так, то ревізорами із обласної ДФС під час перевірки повинні бути зроблені відповідні попередні висновки для Волинської прокуратури, щодо наявності чи відсутності корупційних складових у Нововолинській міськраді. Не згадуються у листі й імовірні злочинні дії керівників місцевої влади по роздаровуванню чи продажу «потрібним» людям і державним відомствам, у тім числі й приватним особам та релігійним конфесіям, споруд дитячих садків і землі біля них, школи № 6 по бульвару Шевченка, недобудованих комунальних об’єктів тощо. А окрім цього, й інших майнових цінностей територіальної громади Нововолинська, що категорично заборонено українським законодавством. Виникає запитання: невже ревізори із обласної Державної фінансової інспекції були настільки некомпетентні, що не звернули уваги на ці та інші кричущі порушення місцевою владою Конституції, законів країни та антикорупційних нормативних державних актів? Наостанок скажу, що акт ревізії фінансово-господарської діяльності виконкому Нововолинської міської ради за IV квартал 2015, проведений Державною фінансовою інспекцією, склав 42 сторінки машинописного тексту. Його, впродовж тривалого часу, відмовлялися підписувати високі посадові особи Нововолинська. Не меншими за змістом вони (акти ревізії) були, очевидно, і в попередніх трьох кварталах 2015 року. Ну, що ж. Тепер слово за Волинською обласною прокуратурою, куди у порядку інформації були скеровані результати ревізії олбласної ДФІ. А поки-що: «… не підтвердились», «… не встановлено», «… не виділялась», «Інші питання… будуть досліджені… у І кварталі 2016 року», «… вас буде повідомлено додатково». Я вам не вірю, панове ревізори ДФІ! Не будуть досліджені. Не буде повідомлено правдиво. А якщо й буде, то очевидно, із таким самим результатом. Цей меседж, на мою думку – класика відписок активістам від всіх українських, контролюючих використання бюджетних коштів, державних служб. Є одне, універсальне слово, що визначає це явище у нашій вітчизняній реальності. Ємне і точне. Просте і правильне Проте, я сьогодні його не скажу. Почекаю на реакцію обласної прокуратури. Далі буде. І не раз. 07.02.1016 року Анатоль Бідзюра, голова ГО «Україна + Польща, журналіст. Нововолинськ
Переглядів: 299 | Додав: Анатоль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту

Форма входу

Слухаємо

Пошук

Календар

«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

...

Погода в Нововолынске

Опитування